| Forfatter |
Besked |
Sputte V.I.P. Bruger
Indmeldt: 21. Nov 2005 Indlæg: 802
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 15:52 Emne: Speedmeet Custom 2010 - evaluering |
|
|
Hej,
Vi er snart færdige med at rydde op efter weekenden og kan bl.a. se der skal være lidt skraldespande udenfor også, men ellers synes vi i store træk det hele forløb ganske fornuftigt. Der ér selvfølgelig ting vi vil ændre, men der skal helt sikkert nok være noget vi selv har overset.
Vi vil derfor rigtig gerne have noget feedback fra alle besøgende og deltagere, så vi ved hvad der skal være anderledes næste år.
Ser frem til en god saglig debat!
Mvh Simon |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Pallenaldo Administrator
Indmeldt: 18. Okt 2005 Indlæg: 4131 Geografisk sted: Aars
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 16:18 Emne: |
|
|
Alt efter hvor meget plads man kan/vil bruge, så ville jeg gerne i fremtiden se, at man kunne gå 360 grader rundt om hver scooter/sprinter, så man kunne se ordentligt på detaljerne. Så hver især får et område på fx 2 x 2 meter (man må så selv stå for evt "indhegning", hvis man føler at det er nødvendigt).
Altså som man kender det fra bilmesser/udstillinger ala Fast and Furious i Fredericia og Vmax Live i Odense for et par år siden.
Jeg er godt klar over, at det kræver meget plads. I kender økonomien, så I kan også bedst vurdere om det er noget I kan bruge, eller idéen er lige til skraldespanden.
Der kunne vist også godt ha' været flere bænke/borde/siddepladser.
P.S. Tak for et godt arrangement. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Stoner Bear Rookie
Indmeldt: 17. Okt 2009 Indlæg: 86 Geografisk sted: Cristiansfeld (Kolding)
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 16:31 Emne: |
|
|
Mere plads syntes jeg, så man kan se scooterene ordentligt og gå rundt om dem, og så man ikke behøver at stå som sild i en tynde.
Og noget andet mad, en pøllevogn eller sådan noget manglede, da de ikke mættede meget de der sandwitch. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
SMR Comin' straight outta SG!
Indmeldt: 17. Okt 2008 Indlæg: 299 Geografisk sted: 7500 Bronx
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 16:47 Emne: . |
|
|
| Synes det var et ret godt show, men som de andre skriver, kunne man godt bruge mere plads, så man kunne se detaljerne ordentligt, og så varede showet alt for længe efter min mening. Ved godt mange kører langt osv. men 6 timer til at se 50 scootere eller hvad der var, var lige en tand for meget IMO... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MSH - BySkov™ Rookie
Indmeldt: 22. Dec 2009 Indlæg: 7 Geografisk sted: Odense
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 16:50 Emne: SMC |
|
|
Alt i alt var det et fint arrangement, men som det har været kommet ind på lidt flere siddepladser og lidt mere plads.
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Troels K Ready for æ' Rugekas'
Indmeldt: 22. Jun 2009 Indlæg: 334 Geografisk sted: Mørke - 20 min fra Århus, Randers og Grenå.
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 17:33 Emne: |
|
|
At man selv stod på sidelinjen når dommerne vurderede maskinerne, så de kunne spørge én personligt, eller så man selv kunne fremvise noget specielt som de umiddelbart kunne overse - dér, passer Pallenaldo's idé rigtig godt ind, med at kunne gå 360 grader rundt om den.
En tilføjelse til den idé, kunne jo være, at scooterne var opstillet på samme måde næste år, men at de én efter én i hver klasse, blev rullet frem i et "afspærret" område med evt. noget bedre belysning og plads til en del publikummer. Det behøver ikke være i et andet rum, men det kunne evt. arrangeres oppe på scenen? (1., 2. og 3.-pladserne behøver jo ikke fylde 50% af denne fra showstart- til slut) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bidstrup Årets PTL'er 2009
Indmeldt: 18. Dec 2005 Indlæg: 2899 Geografisk sted: Svendborg
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 18:00 Emne: |
|
|
| Kombiner skidtet med et stumpemarked. Snakker vi f.eks. samme sted, kunne noget af det aflukkede område gå til det. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Degnus For STREET til Danmark
Indmeldt: 06. Maj 2007 Indlæg: 1369 Geografisk sted: Ugelbølle, 25 km fra Århus (:
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 18:00 Emne: |
|
|
Underholdene lege for tilskuerne, mooncar sprint, cykel på felt osv, ellers er Pallesens og Troels' ideer gode også med mere plads og muligheden for at kunne forklare dommerne hvad man har gjort .gif) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
TQ <3 The Incredibles
Indmeldt: 10. Nov 2005 Indlæg: 326 Geografisk sted: Sydfyn
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 18:48 Emne: |
|
|
Tak for et godt arrangement!
Helt enig med Bidstrup. Ville selvfølgelig koste lidt på forretningen, til gengæld ville der dukke 3 gange så mange op til at betale entre. Samtidig ville 6 timer ikke være for lang tid
TQ |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
SSH™Rasser ts sfx Comin' straight outta SG!
Indmeldt: 03. Dec 2009 Indlæg: 149 Geografisk sted: Fredericia
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 19:14 Emne: |
|
|
Enig med det at stå sammen med dommerene så man kunne forklare hvad der er lagt vægt på af forskellige detaljer og at man evt kunne gå rundt om de forskellige maskiner ville heller ikke værre tosset, som der også er nævnt lidt mere eller andet at spise og flere sidde pladser men det er jo ikke nemt når i ikke havde regnet med det antal besøgende der kom, som bridstrup nævner ville det heller ikke værre en dum ide at kombinere det med et stumpe marked hvis pladsen er til det. Et stort skilt eller banner ved hoved indgangen ville os hjælpe lidt og måske en wc vogn eller lign. Evt en bod der sælges plejeprodukter ville os passe ind da det er en udstillingsmesse.
Alt i alt syntes jeg det gik rigtigt godt taget i betragtning at det er første gang sådan noget er blevet afholdt på dansk jord 
Sidst rettet af SSH™Rasser ts sfx Man Feb 08, 2010 19:52, rettet 1 gang |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
melody knægten Ready for æ' Rugekas'
Indmeldt: 20. Dec 2008 Indlæg: 485
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 19:40 Emne: |
|
|
Mange tak for et super fedt arangement. Jeg synes i har klaret det rigtig flot taget i betragtning af at det er første gang.
Jeg synes egentligt det der er at sætte finger på er blevet sagt.
Jeg synes at Bidstrups idé med at kombinere showet med et stumpemarked er super god.
Jeg selv synes i hvert fald stumpemarkeder er super. Og det at det er folk fra scooter verdenen der stiller op med en masse dele gør det bestemt ikke dårligere.
Og som TQ siger ville 6 timer ikke være for lang tid. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tunfisk Rookie
Indmeldt: 09. Dec 2008 Indlæg: 92 Geografisk sted: Ærø scooter: Jog RR
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 20:08 Emne: |
|
|
Det var fedt deroppe, men som de fleste andre har været inde på, mere plads, og så ikke sådan et langt meet, jeg som kommer fra sydfyn syntes det var en lang tur for at "kede" sig deroppe.
I kunne evt. lave et i slutningen af året igen? ligesom for at afslutte sæsonen.
Men generelt et fedt meet, det skal i have en klapsalve for  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rasmus I Rookie
Indmeldt: 15. Dec 2009 Indlæg: 27 Geografisk sted: Odder
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 20:09 Emne: |
|
|
Det som de andre også giver utryk for. Også måske om man kunne "mørkelægge" hallen og have lamper over maskinerne. Så kommer de mere i fokus og det ville være en meget federe oplevelse kunne jeg forestille mig Og mht. pladsmangel, var der så ikke en god del plads bag ved det der sorte afdækning til højre? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Allan R Rookie
Indmeldt: 03. Feb 2010 Indlæg: 58 Geografisk sted: Østjylland
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 23:47 Emne: |
|
|
Fedt event og synes i slap godt fra det her første gang.
Men ja lidt mere plads ville ikke være af vejen, men kan godt se at hvis vi alle skal have 2x2m så bliver det nok lidt meget.
| Rasmus I skrev: |
Det som de andre også giver utryk for. Også måske om man kunne "mørkelægge" hallen og have lamper over maskinerne. Så kommer de mere i fokus og det ville være en meget federe oplevelse kunne jeg forestille mig Og mht. pladsmangel, var der så ikke en god del plads bag ved det der sorte afdækning til højre? |
Synes jeg forstod på det hele at de havde lejet en del af hallen og derfor var der dækket af. Det handler nok også lidt om økonomi
Så kan de jo også leje mere næste år...
Men alt i alt en fin start på et event jeg ser frem til igen. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Halskov Halvsov!!
Indmeldt: 28. Nov 2007 Indlæg: 1236 Geografisk sted: Humlebæk
|
Skrevet: Tirs Feb 09, 2010 0:05 Emne: |
|
|
| TQ skrev: |
Tak for et godt arrangement!
Helt enig med Bidstrup. Ville selvfølgelig koste lidt på forretningen, til gengæld ville der dukke 3 gange så mange op til at betale entre. Samtidig ville 6 timer ikke være for lang tid
TQ |
Er helt enig med Thomas her!
TT:
Glæder mig allerede til næste år ! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nicklossi PTL addict
Indmeldt: 16. Jul 2008 Indlæg: 1307 Geografisk sted: Langeland
|
Skrevet: Fre Feb 12, 2010 9:09 Emne: |