| Forfatter |
Besked |
Sputte V.I.P. Bruger
Indmeldt: 21. Nov 2005 Indlæg: 802
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 12:21 Emne: 24H Harz-ring - Speedline.dk |
|
|
Så begynder vi så småt at nærme os 24 timers løbet på Harz-ring i weekenden og stemningen er ved at indfinde sig. Team Speedline.dk er så småt ved at have de sidste ting på plads og scooteren har efterhånden fået foretaget et større service - og lidt ændringer.
Nogen kan måske huske tråden fra sidste år og jeg har fået lov af LaLLe til at lave noget tilsvarende i år. Det kommer til at foregå i denne tråd og jeg vil forsøge at komme med flere og mere regelmæssige updates i år. Alle billeder vil blive forsynet med dag og klokkeslæt. Det betyder ikke at billederne er taget lige præcis på det tidspunkt der står, men giver en mulighed for at se hvilken update de tilhører
Alle billeder vil være at finde ved at benytte følgende link - 24H Harz-ring - Speedline.dk
...stay tuned!
Update onsdag kl. 12:51:
Maskinen står på liften og er ved at få monteret ekstra køler - det lader til at blive nødvendigt da der loves over 30° i området der skal køres i.
Update torsdag kl. 15:47:
Maskinen er klar og pakket i bilen, alle reservedele er fundet frem og pakket i bilen, alt værktøj er pakket i bilen - nu kører vi mod Tyskland!
Update fredag kl. 01:02:
Så er vi landet ved Harz-ring og har fået kigget en smule på banen - dog er kende svært i det her mørke. Der er ~28° i skrivende stund og luften står fuldstændig stille, det er heiß²! Velo var den eneste der valgte at blive ved banen og sove, vi fire andre er kørt på hotel et kort stykke væk. At dømme ud fra parkeringspladsen foran, er det også her resten af Team Zoot har valgt at sove.
Vi har sat vækkeurene til kl. 08:00 og ser frem til en meget varm dag i det tyske - sov godt derhjemme.
Update fredag kl. 09:25
Der var ~28° da vi gik i seng og min. det samme da vi vågnede igen kl. 0800, eneste forskel er at det regner en del lige nu. Vejrudsigten fortæller at det skal foregå på denne måde det meste af dagen, men at weekenden skulle blive tør. Vi kører mod banen nu og får pakket bilen ud, så må vi se hvornår vi får lov at køre.
Update fredag kl. 13:32
Vi deler pit med Zoot og har efterhånden fået alle tingene sat på plads. Det er ikke verdens største pitboks, men der er da tørvejr. Zoot har haft to mand ude på deres træningsmaskine og det lyder til der er flere hurtige sektioner på banen - bl.a. et godt langt sving rundt ved pitområdet hvor man kan gå rundt næsten med fuld gas.
Update fredag kl. 15:29
Den første frie træning er gået igang og alle kørere får kørt nogen omgange på maskinen. Søren startede inde og pt. ser det ud til at være Kneis der er i sadlen.
Update fredag kl. 16:21
Der var godt nok lovet regn til hele dagen, men det er først nu det faktisk viser sig - ellers har der været tørvejr siden i formiddags. Alle er stoppet med at træne og pt. bliver der skiftet rem og tjekket dæktryk i vores pit.
Update fredag kl. 18:28
Regnen er stoppet igen og den frie træning sluttede for en lille halv times tid siden. Pt. er der teknisk kontrol og begge danske teams har været til
inspektion. Der er dog ting der skal rettes på begge holds maskiner, så pt. bliver der arbejdet hårdt i pitten. For Team Speedlines vedkommende drejer det sig om frigang ved forbremseslangen i toppen og bedre fastgørelse af den i bunden - derudover skal der bedre tal på. Team Zoot skal have split i møtrikken ved baghjulet og dæksel over innerrotoren.
Update fredag kl. 20:44
Begge maskiner er nu gået igennem teknisk kontrol og dagens sidste træning er begyndt - kørsel i mørke. Der er enkelte lamper rundt om på banen og den er klart bedre oplyst end banen i Belgien, men det ér stadig ikke super nemt at se alt derude.
En stor tak skal desuden lyde til Jane og Stener Kneis der står for madlavningen i år, sjældent har jeg da spist så god mad på et så gudsforladt sted - nogen burde give Stener en gylden grill
Update fredag kl. 22:55
Så er porten til vores pitboks lukket og vi er kørt tilbage på hotellet for at få en god nats søvn. Stort set alle har nu prøvet at køre i mørke. Der er enkelte steder på banen der er knap så godt oplyst og her kan det være svært at se om der er tørt eller vådt. Ellers er vi klar til i morgen, vejret ser lovende ud med skyer og op til ~25° - helt uden udsigt til regn.
Update lørdag kl. 10:13
Så er det i dag det går løs og morgenen er gået med den sidste frie træning. Vi kører 2. hurtigste tid af alle maskiner, hvilket må siges at være ganske udemærket. Der køres kvalifikation nu og pt. er Søren inde med nye bremser og dæk, jeg har ikke set tiderne, men de er nok lidt mærket af tingene lige skal slides til.
Update lørdag kl. 11:46
Kvalifikationen er færdig og vi skal starte som nummer tre - Team Zoot starter et par pladser længere nede, men har også kvalificeret sig i en rigtig fin tid. Der har lige været holdpræsentation og nu er det bare at vente på klokken bliver to og løbet starter.
Update lørdag kl. 14:06
Så er starten gået og Søren Howard lagde ud med at smutte i front lige fra starten. Lige pt. ligger der en Runner 180 VXR og henter på ham, men det er intet problem da den ikke er i vores klasse. Zoot kom også rimelig fornuftigt fra start, men lige pt. har jeg ikke overblik over hvor de ligger.
Update lørdag kl. 14:24
Søren ligger stadig i front og har den store hvide Opticparts Runner bag sig. Umiddelbart bliver der dog virkelig presset på bag fra nu, så enten kommer han rent forbi eller også tror jeg måske vi får løbets første styrt - vi venter spændt!
Update lørdag kl. 14:28
Der skete intet styrt og Runneren kom forbi uden større dramatik, vi holder dog stadig en fin føring i vores egen klasse.
Update lørdag kl. 14:46
Runneren er som sagt kommet forbi, men Søren har smidt en krog i ham og ligger lige i røven af ham konstant.
Update lørdag kl. 15:06
Søren har sænket farten en anelse og kører nu virkelig stabile og fine omgangstider. Der har efterhånden været en del styrt på banen, men heldigvis ingen alvorlige.
Update lørdag kl. 15:34
Den Kymco der lå på 2. pladsen har lige gennemført to kolbøtter og det kostede dem desværre en knækket motor. Pt. er den i pit for at blive skiftet og da man ikke må have en komplet motor liggende klar, er de nu igang med at samle en ny. Det betyder at Team Zoot er rykket en plads op og S3 klassen er derfor med to danske hold i front!
Update lørdag kl. 16:11
Så har begge danske hold været i pit til førerskift og brændstof - alt forløb uden problemer. Det er altså fortsat de danske hold der fører i S3-klassen og der er et stykke vej ned til dem bagved.
P.s. det er KRATEME varmt at spæne alt hvad man kan med en scooter i det her vejr - jeg sveder 2tm!
Update lørdag kl. 16:59
Der er nu kørt tre timer og det er Rise der er i sadlen lige nu. Hvis alt går efter planen har han en time endnu før der blive skiftet og tanket. Vi er netop blevet overhalet af den hvide Runner fra Opticparts igen og er nu to omgange efter den - vi ligger dog stadig på en 1. plads i vores klasse. Zoot ligger 10-11 omgange efter os så vidt jeg ved og pt. er det Lehmann der er på ryggen af deres Runner. Hr. Bæk kom ud efter et meget imponerende stint, hvor han i tre kvarter havde kørt rundt uden den ene kontaktlinse!!!
Update lørdag kl. 17:05
Den Kymco der udgik med en knækket blok er forresten med i løbet igen og det efter blot ca. 45 minutter i pit, ikke dårligt skruet.
Update lørdag kl. 17:18
Førnævnte Kymco er ude igen, jeg har dog ikke set præcist hvad der er sket, men Niox nævner noget med den er flækket hele vejen rundt i hjulet eller i den stil.
Update lørdag kl. 17:38
Kymcoen er netop kommet på banen igen og kører umiddelbart uden problemer. Mit bedste bud er at fælgen har taget skade, da maskinen lavede et par kolbøtter tidligere. Team Speedline nærmer sig tiden hvor der skal tankes og en ny chauffør på ryggen af maskinen, denne gang bliver det Velo der bliver sendt ind til et to-timers stint.
Update lørdag kl. 18:59
Har lige hentet benzin til, hvad vi håber er, resten af løbet - mere præcist tæt på 90 liter V-power 100. Der er ikke det store at berette om fra løbet, udover at Team Speedline er små 20 omgange foran Zoot og små 30 foran 3. pladsen. Velo er fortsat inde og hvis alt kører som det skal, er der en time til han pitter og Kneis skal ind.
P.s. hvordan gik det med GF - er de stadig nummer ét?
Update lørdag kl. 19:15
Den Kymco der tidligere har været så mange uheld med, er endnu engang kørt i pit med en defekt motor. De er nu igang med at klargøre motorblok nummer tre, hvilket har undret os en hel del - reglerne foreskrev meget tydeligt at man kun måtte have én (1) ekstra - og tom - motorblok med. Rainman har snakket med løsledelsen og de har åbenbart givet dem lov til at fortsætte med en ny blok, de er bare ikke med i konkurrencen længere.
Update lørdag kl. 19:59
Velo er kørt i pit og maskinen har fået ti liter benzin samt et stk. Jesper Kneis. Snakkede lige kort med Velo og han har været styrtet en enkelt gang, men der skete ikke noget med maskinen eller ham. Vi er ikke længere på en samlet 2. plads, men er blevet overhalet af en gearmaskine hedder noget med Harz-ring - altså nogen gutter der kender banen ret godt, vi overlever nok
Update lørdag kl. 20:07
Kneis kører en rigtig fornuftig omgang scooter og det ser virkelig nydeligt ud pt. - tror derfor jeg daffer over i Steners køkken og får lidt aftensmad!
Update lørdag kl. 20:44
Team Zoot har desværre måttet pitte to gange efter de sendte Priergaard på banen, først døde den lidt ud af svingene og kort tid efter sprang kileremmen. Den gamle rem var fuldstændig smeltet fast til gliderøret, men det hele er blevet fikset og han er blevet sendt på banen igen.
Team Speedline glemte at få tændt baglygterne ved sidste pitstop, så Kneis blev kaldt i pit udelukkende for at få dem tændt. Vi havde desværre misset oplysningen om, at det ikke er tilladt at skubbe maskine med kører igennem pitten, så det var vi lige ved at hive tre strafrunder på. Det ér nok desværre risikoen når vi ikke er for seje til tysk og der udelukkende bliver kommunikeret på tysk fra løbsledelsen. Nu har vi dog lært af det, så det kommer i hvert fald ikke til at ske igen.
Update lørdag kl. 21:02
Så er mørket for alvor faldet på over Harz-ring mine damer og herrer. Alt kører fortsat rimelig fornuftigt og begge danske hold, ingen styrt eller lign. i et godt stykke tid nu.
Update lørdag kl. 21:07
En lille bonusoplysning er desuden, at Team Speedline har haft hurtigste omgangstid af alle i siden vores 23. omgang - altså en tid sat af Søren Howard. Tiden lyder på 59,821 sekunder.
Update lørdag kl. 22:07
Team Speedline har været i pit efter benzin, samtidig er der skiftet bremseklodser foran og Jannick er nu på ryggen af den.
Team Zoot har også været i pit til samme omgang, men det var desværre en lidt større operation for dem. Banen kræver noget mere nedbremsning end den i Belgien og bremserne bliver derfor slidt betydeligt mere her. Det har betydet Team Zoot er løbet tør for bremseklodser og derfor har måttet skifte over til en Malossi kaliber. Det tog mellem 5-10 minutter at skifte og der blev virkelig skruet på højtryk i pitboksen - alt er dog ok nu og Dall er på banen for første gang i løbet.
Update lørdag kl. 22:16
Jannick kører nogen rigtig fine tider og Team Speedline begynder så småt at hente ind på de to maskiner der er foran os i den samlede stilling. Vi er pt. fire omgange efter den forreste og stadig forrest i vores klasse, ca. 25 omgange foran nummer to i vores klasse. De problemer Zoot har haft, betyder de nu desværre er rykket ned på en 4. plads.
Update lørdag kl. 22:44
Team Zoot har været på indkøb i de forskellige pitbokse og har fået købt to sæt bremseklodser til deres Malossi kaliber. Hvis sliddet fortsætter som alt tyder på, så ender begge danske hold nok med at bytte lidt internt. Team Zoot ligger pt. og kæmper med Team Kolbenfresser og dem har vi lige spottet lave en svinestreg af rang i den lange kurve ved vores pit. Køreren rev dødmandskontakten i svinget, lod som om den døde og trillede ud i hjørnet lige ved deres pittelt - blot for at fylde benzin på og køre ud på banen igen. Jeg vil tro den manøvre sparer dem for en løbetur på ca. 100 meter. Team Zoot har gjort løbsledensel opmærksom på dette, men jeg ved endnu ikke hvad udfaldet bliver.
Update lørdag kl. 23:00
Vi var måske lidt hurtige til at dømme Kolbenfresser, for selvom de kørte ret hurtigt ud igen efter "smutturen", så røg de i pit igen og der bliver skruet på livet løs.
Update lørdag kl. 23:23
Jannick er fortsat inde og han kører virkelig fine tider - faktisk så gode at han er begyndt at hente ind på dem foran. Vi har lige fået et papir med de seneste tider stukket i hånden og i bunden står der safetycaren kommer på 23:50 pga. fyrværkeriet kl. 0:00. Det har vi valgt at benytte til at få fyldt benzin på og få Howard ind til sit 2. stint i årets løb.
Update lørdag kl. 23:34
Team Zoot har netop været inde til benzinpåfyldning og førerskifte, desværre vidste Dall ikke der kom safetyrcar om lidt. Team Speedline gør også klar til at pitte så snart der kommer safetyrcar på banen.
Update søndag kl. 00:01
Fyrværkeriet startede desværre før end forventet, så vi missede safetycar perioden lidt, men kom i pit mens den stadig var ude. Planen var at køre videre på begge dæk og at der udelukkende skulle tankes benzin, samt skiftes kører. Bagdækket var dog så medtaget, at vi måtte skifte baghjul og kom derfor først ud på banen igen præcis da safetycaren kørte i pit. Det betød dog vi ikke tabte alverden tid og dermed holder vores placering.
Update søndag kl. 00:50
Howard er fortsat i sadlen og kører meget stabile 1:02-tider. Niox har lige skiftet dæk på to fælge, så vi har et helt sæt friske til morgentimerne - regnvejrsdækkene lader det ikke til der bliver brug for i år overhovedet. De dæk der blev taget af, er så absolut slidt til grænsen, hvilket Jannick også påpegede da han kom ud, det hele sejlede ifølge ham. Søren skulle meget gerne køre en times tid endnu og derefter skal Rise ombord igen - til det pitstop burde der kun skulle tankes og ikke meget andet.
En god del folk er efterhånden tørnet ind og der er ved at være rigtig fin plads i pitten. Team Zoot er klatret op på en 3. plads i vores klasse og nærmeste konkurrent i klassen er 13 omgange bagud.
Update søndag kl. 01:12
Vi nærmer os kl. 02:00 og endnu et pitstop for os. Hvis der skal gøres lidt status for løbet indtil videre, så er sliddet, som jeg også nævnte tidligere, noget større end sidste år og det har indtil videre betydet ét sæt bremseklodser, ét stk. bagdæk og et enkelt styrt (hvilket på nuværende tidspunkt er færre end sidste år). Samtidig har vi fem kørere der ligger meget ens i de tider de kører - det svinger mellem 0:59 og 1:05. Derudover er der utrolig god fordeling i hvem der sover og hvornår, det betyder at den der skal ind næste gang altid har fået nogen timer på øjet. Pitten dufter pt. af Redbull og slik, da pitcrewet begynder at være lidt mærkede, dog velvidende der først bliver reel pause om 12 timer og 45 minutter
Update søndag kl. 02:08
Endnu et problemfrit pitstop er gennemført og Rise er kørt ud til sit 2. stint. Mens jeg stod og ventede på Howard kom i pit, kom der pludselig en Runner hamrende ind i pitten. Der var lige rigeligt med fart på, hvilket resulterede i et sammenstød med et skur - endda helt uden at vælte
Update søndag kl. 02:29
Rise kører ganske udemærket, men hastigheden er lidt lavere end tidligere. Det skal dog siges banen har ændret en smule karakter og flere kørere har været et smut ude i græsset for at køre lidt der også. Ikke nogen styrt af denne grund, men man gisper lidt når det er ens egen maskine der pludselig er ude for at tjekke græsset.
Update søndag kl. 02:58
Team Speedline ligger fortsat på en 1. plads i klassen og den nærmeste konkurrent er pt. 66 omgange bagefter. Team Zoot er dog godt på vej op i rækkerne og nærmer sig kraftigt en 2. plads i klassen. Det skyldes tildels et meget uheldigt Stage6 hold der kæmper meget med maskinen lige nu - indenfor de sidste halve time har de været i pit flere gange for at ændre på hoveddysen og skifte variator.
Rise kører stadig nogen rigtig fine tider og intet tyder på problemer af nogen art. Mørket hænger stadig tungt over banen og der er fortsat mange under dynerne, Kneis er dog blevet hentet frem fra campingvognen da han skal ind når Rise ikke kan mere.
Update søndag kl. 03:46
Endnu et pitstop klaret og Kneis er bundet fast på maskinen, alt fungerer upåklageligt. Rise kunne reelt godt have kørt længere tid, men kommunikation ér bare ikke det nemmeste i mørke og det giver desværre lidt misforståelse - det går nok trods alt. Vi ligger nu 68 omgange foran nummer to i vores klasse og det er desværre ikke Zoot, endnu.
Update søndag kl. 04:16
Bedst som man synes det hele bare spiller, så får man pludselig en brat opvågning. Team Zoot har lige været i pit til en omgang benzin og Mads er blevet sendt på banen. Efter godt ti minutter har Kneis fået hentet ind på Mads og under en overhaling ved pitkurven er de lige ved at køre hinanden af. Der skete ikke noget med nogen af dem og ingen væltede, så bortset fra et chok af de større og lidt råberi er alt nu som det skal være, heldigvis.
Ellers er stillingen stadig den samme og tidsplanen ser ud til at holde meget fint. Velo har efterhånden fået øjne og kørt lidt mad indenbord, han ligner en der er klar til et rigtig godt stint her i de tidlige morgentimer. Vi regner med bagdækket holder til ca. kl. 10:00, men vi er meget klogere ved næste pit. Vi har endnu ikke skiftet fordæk og noget tyder på det slet ikke bliver nødvendigt heller.
Update søndag kl. 06:18
Små fem minutter inden vi har planlagt at pitte Kneis, begynder han at fægte vildt med armene og signalere en hulens masse ting. Han kommer i pit og siger det føltes som om den var ved at løbe tør. Der bliver fyldt frisk benzin på og maskinen bliver løbet over til Velo der står klar ved stregerne. Desværre kan jeg på ingen måde få liv i lortet og pedalen bliver nede. Efter nogen hektiske sekunder med meget kraftig massage på pedalen løber jeg maskinen retur sammen med Kresjan (tak for HELVEDE mand, topdollar!). Asbjørn konstaterer der er nitte kompression på og Zoot rydder hurtigt deres lift så vi kan få splittet lortet ad.
Det viser sig nålelejet er eksploderet og det har nakket cylinder, stempel osv. Asbjørn og Niox går i krig med cylinder etc., mens jeg gør hvad jeg kan for at skifte bagbremseklodserne. Efter godt 40 minutter er maskinen klar igen med frisk cylinder, bagbremser, varioskjold og en anelse større dyse. Pt. er Velo i sædet og det lader til at gå nogenlunde. Jeg tjekkede stillingen lige inden jeg gik herind for at skrive og vi har stadig vores 1. plads i klassen - 29 omgange ned til nummer to.
Zoot har været meget uheldige med kileremme, der er indtil videre sprunget to for dem. Senest har de været i pit og igen tjekket kilerem etc., men jeg ved ikke præcist hvor fejlen var - maskinen er i hvert fald i omløb på banen igen.
Update søndag kl. 11:13
Så gik den ikke længere for mig, jeg måtte simpelthen sove - det blev til et par timer under en paraply i en plasticstol og et lidt mere på førersæderne i Vitoen, ikke et godt sted at sove.
Team Speedline ligger stadig i front i scooterklassen og den scooter der første samlet er i pit med ødelagt krumtap. Det betyder at holder det hjem som det ser ud nu, så ender vi på en samlet 2. plads.
Update søndag kl. 11:19
Rise er inde nu og han ligger og kører nogen knald fornuftige tider - 1,02 osv. Vi har 14 runder op til nummer tre og hvis Opticparts Runneren ikke får skiftet krumtap i tide, begynder de at rykke ned lige så stille. Det skal dog siges de var en time foran i det samlede og har kørt nogen farlige tider, så de har lidt at gøre med endnu.
Update søndag kl. 11:39
Så har Opticfarts fået samlet maskinen og er kørende igen, amazing!
Update søndag kl. 11:45
Zoot er lige kørt i pit igen, de har desværre sprunget endnu en kilerem.
Update søndag kl. 11:56
Rise kører fortsat nogen rigtig fornuftige tider og følges med ham bagved os - som dog er nogen og 20 omgange efter os. Jeg går ned i pitten og hjælper til nu, så det kan bliver lidt sporadisk med opdateringerne.
Update søndag kl. 12:24
Så er der under to timer til det ternede flag vejrer og vi har netop haft et ganske regelmæssigt pitstop. Rise har kørt et rigtig fint stint og har haft nogen gode kampe med 2. pladsen i vores klasse. Jannick er sendt ind til, hvad vi regner med er, årets sidste stint og skal bare køre den sikkert hjem derfra. Det er nu vi skal bruge nogen tanker hjemmefra, for det er for sindssygt hvis det her holder hjem!!!
Update søndag kl. 12:40
Jannick ligger og kører helt samme tider som ham bag os, afstanden er stadig 21 omgange. Zoot ligger pt. til en 4. plads i klassen.
Update søndag kl. 12:20
3. pladsen har motorproblemer, den vil ikke starte efter en tur i pit - det her kan være Zoots optur!!!
Update søndag kl. 12:56
Nogen hos Zoot har snakket med en herre oppe på 1. sal, dem der pt. har 3. pladsen i vores klasse er fortsat i pit med motorproblemer.
Update søndag kl. 13:00
Så er der én time til det ternede flag!
Update søndag kl. 13:06
Zippen på 3. pladsen er kommet på banen igen og Zoot er nu på omangshøjde. Hr. Bæk kører dog 10 sekunder hurtigere pr. omgang og henter nok meget snart de 40 sekunder de er foran.
Update søndag kl. 13:13
Så er det en realitet, Team Zoot har overhalet Zippen på 3. pladsen og ligger nu til en podieplads!!! Team Speedline er stadig i front i klassen og der er stadig samme afstand til nummer to, Jannick kører den meget fint rundt på banen og det ligner han ligger og gør sig klar til en wheelie over stregen.
Update søndag kl. 13:32
Zippen på 4. pladsen i vores klasse er blevet slæbt i pit igen, så det ser rigtig fint ud for Team Zoot, virkelig velfortjent podieplads til de glade drenge!
Update søndag kl. 13:39
21 minutter igen og 22 omgange foran nummer to vores klasse - én omgang tager ca. ét minut.
Update søndag kl. 13:44
Nu går jeg ud og vækker Niox fra den velfortjente søvn han er igang med at indkassere - vi ses efter kl. 14:00!
Update søndag kl. 14:25
TILLYKKE DANMARK, NU KOMMER DER SNART EN OMGANG POKALER HJEM FRA TYSKLAND!!!
Det lykkedes kraftedme for begge hold at holde skidtet kørende hele vejen i mål. På trods af eksploderet nåleleje, sprunget rem, hev Team Speedline en stabil 1. plads i sin klasse i dette års 24 timers løb på Harz-ring. Team Zoot var desværre noget værre ramt af uheld og igennem de 24 timer blev der skiftet mange kileremme og desværre også andre motorproblemer. Det er intet mindre end imponerende at begge hold bevarer gejsten og med fantastisk holdånd formår at gennemføre på de pladser. Super samarbejde imellem holdene, alle har været rigtig hjælpsomme og alle har været med til at gøre det her til en virkelig super fed weekend!
Nu skal pitten pakkes ned, bilerne fyldes og så er vi nogen stykker der trænger til et bad. Hav en rigtig god dag derhjemme, jeg ved vi fester hele vejen hjem til Danmark!
P.s. tak for støtten undervejs, det har været fantastisk!
Sidst rettet af Sputte Man Aug 24, 2009 9:33, rettet i alt 71 gange |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
SL Tuning Look & Learn!
Indmeldt: 12. Aug 2007 Indlæg: 927 Geografisk sted: Lemvig
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 12:37 Emne: |
|
|
| Er det samme runner som i brugte sidste år i skal køre på med samme dele, eller en opgraderet udgave? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Niox V.I.P. Bruger
Indmeldt: 28. Nov 2005 Indlæg: 646 Geografisk sted: Skanderborg
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 12:50 Emne: |
|
|
| SL Tuning skrev: |
| Er det samme runner som i brugte sidste år i skal køre på med samme dele, eller en opgraderet udgave? |
Runneren er den samme, men der er sket ændringer.
Vi kører i år med:
Polini Evolution 1 cylinderkit (Vi har Evolution 3 som backup)
Yasuni Carrera 21 udstødning
Stage6 R/T 28mm karburator
Stage6 POWERFILTER
VL13
Stage6 studs
osv. osv.
Jeg har lige læst den gamle tråd igennem. Sidder og får helt kuldegysninger af det, det var den ultimative oplevelse! På en måde lidt træt af jeg ikke skal køre i år, men glæder mig til at give mig 100% i pitten! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Degnus For STREET til Danmark
Indmeldt: 06. Maj 2007 Indlæg: 1369 Geografisk sted: Ugelbølle, 25 km fra Århus (:
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 15:49 Emne: |
|
|
Jeg skal helt sikkert følge med her, ville gerne være der nede selv som tilskuer og heppe på de danske drenge, men når finanserne ikke slår til er PTL nu bedste løsning  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 19:11 Emne: |
|
|
| Niox skrev: |
| ...men glæder mig til at give mig 100% i pitten! |
It will be fantastic, jeg vil gerne afsted nu...! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kronborg © PTL addict
Indmeldt: 12. Feb 2006 Indlæg: 1377 Geografisk sted: Løgstør - Nordjylland
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 19:29 Emne: |
|
|
Held og lykke gutter.
Regner med i ligger i toppen igen iår
Og så bliver det jo yderst spændende at sidde og følge med i hvad der sker dernede  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Cedde^ Comin' straight outta SG!
Indmeldt: 16. Dec 2008 Indlæg: 155 Geografisk sted: Sønderjylland
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 19:43 Emne: |
|
|
Fik lige læst topic fra sidste år !
Lyder utrolig spændende.
God fornøjelse, og held og lykke til jer allesammen .gif) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
apriliafan Cry Baby
Indmeldt: 13. Feb 2008 Indlæg: 147
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 20:17 Emne: |
|
|
Good luck speedline  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
SL Tuning Look & Learn!
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 20:44 Emne: |
|
|
| apriliafan skrev: |
Good luck speedline  |
*Og Zootscoot  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
RAINMAN ZooT Racing
Indmeldt: 15. Okt 2005 Indlæg: 1424 Geografisk sted: 8643
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 20:50 Emne: |
|
|
Tak
Vi har valgt at køre "dagbog" fra websiden i stedet. Så "spammer" vi ikke PTL med 2 "ens" logbøger ! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
SL Tuning Look & Learn!
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 20:55 Emne: |
|
|
| RAINMAN skrev: |
Tak
Vi har valgt at køre "dagbog" fra websiden i stedet. Så "spammer" vi ikke PTL med 2 "ens" logbøger ! |
Hvem ordner pit tjansen for jer? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
apriliafan Cry Baby
Indmeldt: 13. Feb 2008 Indlæg: 147
|
Skrevet: Ons Aug 19, 2009 23:19 Emne: |
|
|
| SL Tuning skrev: |
| apriliafan skrev: |
Good luck speedline  |
*Og Zootscoot  |
And Zootscoot  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
CLARK Administrator
Indmeldt: 13. Nov 2005 Indlæg: 3540 Geografisk sted: Randers
|
Skrevet: Tors Aug 20, 2009 9:26 Emne: |
|
|
Jeg ser frem til at følge med her så vidt muligt, når jeg nu desværre ikke selv kunne komme med. Men tak for tilbuddet Claus.
Ser frem til en fed tråd både her på PTL fra SpeedLine samt på ZootScoot.dk fra Zoot-teamet. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 13:49 Emne: |
|
|
Endelig er der net, bliver dog spændende om jeg må få et sted at sidde - de virker ret tight med det her  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jonas Mader Comin' straight outta SG!
Indmeldt: 23. Jan 2008 Indlæg: 289 Geografisk sted: Fyn :)
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 14:00 Emne: |
|
|
Åh, fuck jeg ville gerne være der.  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 14:00 Emne: |
|
|
Og få taget nogle billeder simon!! .gif) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 14:25 Emne: |
|
|
Billederne er på vej op og jeg har vidst fået et sted at sætte hele lortet til i morgen, endelig!
Første frie træning er begyndt for lidt tid siden. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Mads K 2Fast4Mads
Indmeldt: 09. Sep 2007 Indlæg: 353 Geografisk sted: Søndersø
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 14:34 Emne: |
|
|
Det er godt at høre, jeg ønsker jer alt held og lykke og vi regner med jer, både Speedline og Zootscoot, og håber det kommer til at gå som forventet.
Til dem som gerne vil se lidt om hvordan banen ser ud og hvordan det kommer til at foregå der nede, så kan i se 24timers løbet fra Harzring sidste år, lige her:
http://www.youtube.com/watch?v=OkJONssoQSA |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Degnus For STREET til Danmark
Indmeldt: 06. Maj 2007 Indlæg: 1369 Geografisk sted: Ugelbølle, 25 km fra Århus (:
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 15:27 Emne: |
|
|
| Mads K skrev: |
Det er godt at høre, jeg ønsker jer alt held og lykke og vi regner med jer, både Speedline og Zootscoot, og håber det kommer til at gå som forventet.
Til dem som gerne vil se lidt om hvordan banen ser ud og hvordan det kommer til at foregå der nede, så kan i se 24timers løbet fra Harzring sidste år, lige her:
http://www.youtube.com/watch?v=OkJONssoQSA |
OMG hvor nizzle, de har en pusher med hos S6 RT  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Krollen Ready for æ' Rugekas'
Indmeldt: 17. Jun 2008 Indlæg: 413 Geografisk sted: Djævleøen- Sjælland, Det er Danmark! Ikk Jylland :D!
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 16:58 Emne: |
|
|
Har lige set billederne. Det ser ud som i hygger jer. Håber i finder jer godt til rette i det tyske land. Og jeg glæder mig personligt meget til der kommer mer opdate fra jer.
Hilsen Krøl . |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Halskov Halvsov!!
Indmeldt: 28. Nov 2007 Indlæg: 1236 Geografisk sted: Humlebæk
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 17:03 Emne: |
|
|
Jaah, jeg glæder mig til at sidde og stene over dine updates Sputte
Håber i får nogle gode tider, og folk kører godt  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Missah DRANKER!!
Indmeldt: 08. Okt 2005 Indlæg: 1900 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 17:26 Emne: |
|
|
Mmmmm coronaer  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 17:32 Emne: |
|
|
| Missah skrev: |
| Mmmmm coronaer |
Yessir og vi har fire mere til i aften, så kan vi sove rigtig godt - Asbjørn og jeg har godt lige vendt hvor meget vi glæder os til at hilse på dem  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Missah DRANKER!!
Indmeldt: 08. Okt 2005 Indlæg: 1900 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 17:33 Emne: |
|
|
| Sputte skrev: |
| Missah skrev: |
| Mmmmm coronaer |
Yessir og vi har fire mere til i aften, så kan vi sove rigtig godt - Asbjørn og jeg har godt lige vendt hvor meget vi glæder os til at hilse på dem  |
Så er der ikke andet for end at sige skål, så knapper jeg en royal classic op  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Fre Aug 21, 2009 22:14 Emne: |
|
|
God nat derude  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 11:04 Emne: |
|
|
To timer til start .gif) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kronborg © PTL addict
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 11:37 Emne: |
|
|
Uha, det er jo spændende det her.
Gerne flere updates, det er jo næsten ikke til at holde ud  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kresjan PTL addict
Indmeldt: 03. Jun 2008 Indlæg: 1342 Geografisk sted: 6100 Haderslev
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 11:48 Emne: |
|
|
Bidstrup, Hemming, Vicki og jeg landede her nede i går aftes, til en varm og fugtig aften, heldigvis uden regn. Folk faldt rimelig tidligt til ro, DA DET JO ER I DAG DER SKAL RACES!!
Tidstagning gik super godt for begge danske hold, som i nok allerede ved. Vi sidder pt. og venter på starten skal gå her kl 14. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kronborg © PTL addict
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 11:56 Emne: |
|
|
Næste år, burde der fixes live video fra pit og bane. Evt. med et cam på maskinen
Det kunne være røv nice.
Men men, sker nok ikke lige  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Indmeldt: 17. Jun 2008 Indlæg: 413 Geografisk sted: Djævleøen- Sjælland, Det er Danmark! Ikk Jylland :D!
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 13:00 Emne: |
|
|
Så Starten gået . Bliver virkelig spændende med noget mer opdate Glæder mig helt vildt. ! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kresjan PTL addict
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 13:52 Emne: |
|
|
UPDATE
Forhelvede det går stærkt der ude !!
Speedline er nede på tider UNDER 1 minut og Zoot ligger på 1:05 med Bæk som kører.
Sådan som det ser ud lige nu ligger Speedline på en samlet førsteplads og zoot nede omkring 4-5 pladsen samlet.
MEN husk nu ALT kan ændre sig, der er stadig næsten 23 timer endnu![/b] |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 13:54 Emne: |
|
|
Hvis I arrangerer hurtigere Internet osv. til det her sted, så måske, men bare løben frem og tilbage med kamera etc. for updates tager meget tid og energi  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Kresjan PTL addict
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 14:31 Emne: |
|
|
UPDATE
Kymco'en der lå på 2. eller 3. pladsen har lige flækket blokken lige foran gearingen hvilket resulterede i et par kolbøtter ude på banen! Vildt så det skam ud!
Dvs. at Zoot teamet er rykket endnu en plads op. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kresjan PTL addict
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 14:34 Emne: |
|
|
| Jeg har desuden forgæves forsøgt at få en webcam forbindelse op og køre, men med den hastighed vi har på nettet her nede vil det hakke så meget at det ligeså godt kan opgives. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kronborg © PTL addict
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 14:41 Emne: |
|
|
Så gælder det bare om at holde den plads igennem hele løbet
Damn det ville være lækkert. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 14:48 Emne: |
|
|
| Kresjan skrev: |
UPDATE
Forhelvede det går stærkt der ude !!
Speedline er nede på tider UNDER 1 minut og Zoot ligger på 1:05 med Bæk som kører.
Sådan som det ser ud lige nu ligger Speedline på en samlet førsteplads og zoot nede omkring 4-5 pladsen samlet.
MEN husk nu ALT kan ændre sig, der er stadig næsten 23 timer endnu![/b] |
Forhelved. Man sidder og blir helt vild, der hjemme på djævle øen. Mer opdate mer opdate  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nicklossi PTL addict
Indmeldt: 16. Jul 2008 Indlæg: 1307 Geografisk sted: Langeland
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 15:12 Emne: |
|
|
Hold kæft hvor er det spændende! Det er endnu bedre end sidste år, nu hvor I ligger på første pladsen, og ZooT på andenpladsen.
GO SPEEDLINE OG ZOOT! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 17:09 Emne: |
|
|
Gå amok danmark!!  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 17:28 Emne: |
|
|
Fy for Helved. folk jupler rundt i stuerne. Det ser godt ud. Er det sådan at der kommer opdate her i nat. for så vil jeg med glæde sidde vågen hele natten ? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Halskov Halvsov!!
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 17:34 Emne: |
|
|
JEG VIL HAVE UPDATE NU NU NU NU NU !!!!
Jeg sidder kræftedme og skider grønne grise !!
Håber i klare jer, jeg er klar hele natten (sidst på natten nok ) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 17:40 Emne: |
|
|
| Halskov skrev: |
Kom til Amager Rasmus. Så laver vi vores eget Heppe kor . Klar på opdate hele natten. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lasse G Ready for æ' Rugekas'
Indmeldt: 18. Nov 2007 Indlæg: 544 Geografisk sted: Det rigtige Danmark - Jylland!
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 17:51 Emne: |
|
|
| Krollen skrev: |
| Halskov skrev: |
Kom til Amager Rasmus. Så laver vi vores eget Heppe kor . Klar på opdate hele natten. |
Jeg sørge for øl og cheerleaders, hvis i stikker snuden forbi Herning !
Det er GENIALT drenge!!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sputte V.I.P. Bruger
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 18:02 Emne: |
|
|
Der er updates hele natten, vi har sukker og Redbull nok til at åbne en kiosk  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lasse G Ready for æ' Rugekas'
Indmeldt: 18. Nov 2007 Indlæg: 544 Geografisk sted: Det rigtige Danmark - Jylland!
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 18:03 Emne: |
|
|
Der er updates hele natten, vi har sukker og Redbull nok til at åbne en kiosk  |
Sådan skal det lyde Simon!
- Jeg holder mig vågen  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Fingerbøl Comin' straight outta SG!
Indmeldt: 30. Okt 2005 Indlæg: 148
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 18:12 Emne: .. |
|
|
Hey drenge ser sku godt ud, håber i holder den fine føring. Er mega mesundelig på jer, gad sku godt selv kører. Du hilser alle drengene...
Silkeborg-AGF 2-2 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 18:13 Emne: |
|
|
Pisse godt simon . Jeg kigger med . Hold ud man! . Det ser virkelig godt ud . |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Halskov Halvsov!!
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 18:14 Emne: |
|
|
Går ikke drenge, der er andre planer
Jep GP er stadig i toppen efter en 2-2 kamp mod silkebronx..
København slog midtjylland 4-1(fortjent!) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nicklossi PTL addict
Indmeldt: 16. Jul 2008 Indlæg: 1307 Geografisk sted: Langeland
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 18:25 Emne: |
|
|
Ser rigtig godt ud Speedline og ZooT!
Gad sgu godt se solopgangen, mens man kører scooter på bane  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Halskov Halvsov!!
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 19:42 Emne: |
|
|
Lyder godt drenge, og velbekomme
Håber i klare den hele natten, ved Jesper har en kampgejst der siger løvernes konge!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Lør Aug 22, 2009 20:21 Emne: |
|
|
Tingene lyder til at køre. Så bar hold kamp gejsten. Det virkelig spændende. og ved Senior Kneis. Laver Kanon god Mads. Så mon ikke det får energien i top . Ser frem til yderlige Opdateringer:P |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|