Pro-Tuners Lounge Forum Indeks

FAQFAQ PTL merchandisePTL shop SøgSøg Tilmeldte brugereTilmeldte brugere GrupperGrupper KalenderKalender TilmeldTilmeld ProfilProfil Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder LoginLogin
Guider Anmeldelser Artikler Beregnere Vis indlæg siden sidste besøg

ASW 2 . AFLYST!!

Skriv nyt emne   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    Pro-Tuners Lounge Forum Indeks -> Begivenheder
Forfatter Besked
Mathias Sørensen
Comin' straight outta SG!

Indmeldt: 20. Aug 2007
Geografisk sted: Als

IndlægSkrevet: Ons Jul 14, 2010 16:50    Emne: ASW 2 . AFLYST!! Besvar, med citat

ASW 2 er aflyst og fremover holder jeg 1 ASW træf om året og det finder sted hvert år i maj eller juni .

Sidst rettet af Mathias Sørensen Ons Jul 21, 2010 9:54, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
Allan R
Rookie

Indmeldt: 03. Feb 2010
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Ons Jul 14, 2010 17:24    Emne: Besvar, med citat

Klar!
Tilbage til toppen
Priergaard
Gaika Racing

Indmeldt: 25. Apr 2006
Geografisk sted: Ribe, ca. 30 km fra Esbjerg.

IndlægSkrevet: Lør Jul 17, 2010 0:18    Emne: Besvar, med citat

Træls! Der er nok en masse racere incl. undertegnede i Roskilde den weekend!
Tilbage til toppen
Mikkeldrengen
Rookie

Indmeldt: 23. Feb 2009
Geografisk sted: Djævleøen

IndlægSkrevet: Lør Jul 17, 2010 16:25    Emne: .. Besvar, med citat

Så vidt jeg har forstået på Michael Gumpert, som har undersøgt sagen omkring Mathias og om han har lejet banen den dato, så skulle banen IKKE været lejet for denne weekend iflg. baneejeren, Kristine.

Jeg regner selv med at køre en dags race i Roskilde i den weekend, bor jo et stenkast derfra!
Tilbage til toppen
Degnus
For STREET til Danmark

Indmeldt: 06. Maj 2007
Geografisk sted: Ugelbølle, 25 km fra Århus (:

IndlægSkrevet: Lør Jul 17, 2010 22:11    Emne: Re: .. Besvar, med citat

Mikkeldrengen skrev:
Så vidt jeg har forstået på Michael Gumpert, som har undersøgt sagen omkring Mathias og om han har lejet banen den dato, så skulle banen IKKE været lejet for denne weekend iflg. baneejeren, Kristine.

Jeg regner selv med at køre en dags race i Roskilde i den weekend, bor jo et stenkast derfra!

Er du sikker på at det ikke er den dato der hed 24 og 25 i den her måned, for den havde han tjekket og den havde Mathias ikke lejet
Tilbage til toppen
Søren N
Konfi-Tuner

Indmeldt: 10. Mar 2008
Geografisk sted: Aars

IndlægSkrevet: Lør Jul 17, 2010 22:15    Emne: Re: .. Besvar, med citat

Degnus skrev:
Mikkeldrengen skrev:

Er du sikker på at det ikke er den dato der hed 24 og 25 i den her måned, for den havde han tjekket og den havde Mathias ikke lejet

Tjek selv her hvad Michael har skrevet Wink
http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=64384
Tilbage til toppen
Mads K
2Fast4Mads

Indmeldt: 09. Sep 2007
Geografisk sted: Søndersø

IndlægSkrevet: Lør Jul 17, 2010 22:53    Emne: Besvar, med citat

Hva Mathias har du lejet banen eller har du bare sat datoen uden at undersøge om du overhovedet kan leje banen eller ej, for havde hørt du havde gjordt nogenlunde det samme da der skulle være det andede asw første gang hvor der så skulle ligges asfalt.

Har du tjekket det med ejeren af banen eller ej? skal der være asw2 den weekend?
Tilbage til toppen
Mikkeldrengen
Rookie

Indmeldt: 23. Feb 2009
Geografisk sted: Djævleøen

IndlægSkrevet: Søn Jul 18, 2010 7:29    Emne: Re: .. Besvar, med citat

Degnus skrev:
Mikkeldrengen skrev:

Ja, jeg er helt sikker. Der er go-carts i den weekend Smile
Tilbage til toppen
*bak*
Rookie

Indmeldt: 04. Jan 2007

IndlægSkrevet: Tirs Jul 20, 2010 9:16    Emne: Besvar, med citat

Synes efterhånden også, vi snart skal have et svar. Er det go go, eller no go?
Tilbage til toppen
Søren N
Konfi-Tuner

Indmeldt: 10. Mar 2008
Geografisk sted: Aars

IndlægSkrevet: Tirs Jul 20, 2010 20:27    Emne: K : Bagaksel, 48 tænder. Besvar, med citat

http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=64384 Der bliver ikke flere asw i år, resten kan i selv læse i linket Wink
Tilbage til toppen
Mathias Sørensen
Comin' straight outta SG!

Indmeldt: 20. Aug 2007
Geografisk sted: Als

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 9:53    Emne: Besvar, med citat

Mads K: Hvad snakker du om ?

Og der bliver ikke mere ASW for i år pga. ARW og pga. mange misforståelser.
Ses til ASW næste år i maj .
Tilbage til toppen
Christian H
Rookie

Indmeldt: 06. Okt 2009
Geografisk sted: Frederikshavn

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 10:43    Emne: Besvar, med citat

Mathias - så nu skal skylden simpelthen ligge på ARW? Det er jo latterligt at fyre sådan en gang fis af. Jeg forstår ikke at du har så ondt bag i pga der dukker et nyt træf op, det er jo bare endnu en mulighed for at komme ud og trykke maskinen af Shocked
Tilbage til toppen
Troels K
Ready for æ' Rugekas'

Indmeldt: 22. Jun 2009
Geografisk sted: Mørke - 20 min fra Århus, Randers og Grenå.

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 15:14    Emne: Besvar, med citat

Mathias Sørensen skrev:
Og der bliver ikke mere ASW for i år pga. ARW og pga. mange misforståelser.
Brick wall Liar
Tilbage til toppen
Morten©
V.I.P. Bruger

Indmeldt: 04. Jan 2006

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 19:03    Emne: Besvar, med citat

mentaL skrev:
Mathias - så nu skal skylden simpelthen ligge på ARW? Det er jo latterligt at fyre sådan en gang fis af. Jeg forstår ikke at du har så ondt bag i pga der dukker et nyt træf op, det er jo bare endnu en mulighed for at komme ud og trykke maskinen af Shocked

Hvordan bliver det endnu en mulighed hvis ARW har lejet den sidste ledige weekend der var i år-og ASW2 må aflyses pga manglende bane?
Tilbage til toppen
Christian H
Rookie

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 20:00    Emne: Besvar, med citat

Morten© skrev:
mentaL skrev:

Hvordan bliver det endnu en mulighed hvis ARW har lejet den sidste ledige weekend der var i år-og ASW2 må aflyses pga manglende bane?

Det kan jo ligge henne i september. Men jeg forstår bare ikke at han har så ondt bag i over at der bliver holdt ARW. Mathias havde alligevel ikke lejet banen den weekend. Den weekend han havde planlagt sidst i august, der havde han ikke en gang tjekket om banen var ledig. Det skal der til siges at Michael som har planlagt ARW, først havde lejet banen efter at Mathias havde annonceret ASW 28-29 August.
Tilbage til toppen
Morten©
V.I.P. Bruger

Indmeldt: 04. Jan 2006

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 20:19    Emne: Besvar, med citat

mentaL skrev:
Morten© skrev:
mentaL skrev:

Det kan jo ligge henne i september. Men jeg forstår bare ikke at han har så ondt bag i over at der bliver holdt ARW. Mathias havde alligevel ikke lejet banen den weekend. Den weekend han havde planlagt sidst i august, der havde han ikke en gang tjekket om banen var ledig. Det skal der til siges at Michael som har planlagt ARW, først havde lejet banen efter at Mathias havde annonceret ASW 28-29 August.

Ved ikke hvordan tingene foregår, er egenligt også ligeglad.
Men det har ihvertfald ikke givet flere træfs..
Tilbage til toppen
Degnus
For STREET til Danmark

Indmeldt: 06. Maj 2007
Geografisk sted: Ugelbølle, 25 km fra Århus (:

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 21:43    Emne: Besvar, med citat

Mon ikke vi skal ha lukket det her emne inden det ender i den vildeste omgang mudderkastning
Tilbage til toppen
Lehmann
Storken

Indmeldt: 11. Okt 2005
Geografisk sted: Horsens

IndlægSkrevet: Ons Jul 21, 2010 22:23    Emne: Besvar, med citat

MentaL: Det er jo så bare din antagelse af det. Har ARW lejet banen på en dato, hvor ASW havde sat næsen op efter at ha træf, så er det sgu svært at arrangere noget træf når der ikke ér flere datoer tilbage at vælge imellem.
Tilbage til toppen
Christian H
Rookie

IndlægSkrevet: Tors Jul 22, 2010 0:03    Emne: Besvar, med citat

Lehmann skrev:
MentaL: Det er jo så bare din antagelse af det. Har ARW lejet banen på en dato, hvor ASW havde sat næsen op efter at ha træf, så er det sgu svært at arrangere noget træf når der ikke ér flere datoer tilbage at vælge imellem.

Det har han jo netop ikke gjort. Michael som er arrangør af ARW valgte den dato efter at Mathias havde arrangeret ASW2.
Tilbage til toppen
Bidstrup
Årets PTL'er 2009

Indmeldt: 18. Dec 2005
Geografisk sted: Svendborg

IndlægSkrevet: Tors Jul 22, 2010 3:20    Emne: Besvar, med citat

mentaL skrev:
Lehmann skrev:

Det har han jo netop ikke gjort. Michael som er arrangør af ARW valgte den dato efter at Mathias havde arrangeret ASW2.

Hvor tårene dog løber ned over dit ansigt. Sålænge at aflysningen bliver annonceret i tide, som den er blevet begge gange nu (HVIS man orienterer sig ordenligt) så kan man ikke klage over noget. Mathias laver heller ikke en annoncering af et træf for sjov, det ville blot være spildt tid.
Tilbage til toppen
Niox
V.I.P. Bruger

Indmeldt: 28. Nov 2005
Geografisk sted: Skanderborg

IndlægSkrevet: Tors Jul 22, 2010 7:46    Emne: Besvar, med citat

Bidstrup skrev:

Hvor tårene dog løber ned over dit ansigt. Sålænge at aflysningen bliver annonceret i tide, som den er blevet begge gange nu (HVIS man orienterer sig ordenligt) så kan man ikke klage over noget. Mathias laver heller ikke en annoncering af et træf for sjov, det ville blot være spildt tid.

Jeg er helt enig i det du skriver Bidstrup.

1. Mathias havde nok ikke sat datoen, hvis ikke han mente at den var på plads!

2. Det er fint og sødt (og alt mulig andet) gjort af Michael G, at han gør folk opmærksomme på, at i den kalender han har, står banen til at være lejet ud til gokart. At han så bruger "ASW"-topics til, gang på gang på gang - til at skrive hvor meget Mathias lyver og til at promovere sit eget træf - det er næsten til at blive idiot af.

3. Jo før, jo bedre, men at aflyse et træf over en måned før det foregår - det er vidst fint nok.

4. Lad nu Mathias få lov at trække vejret, han er trodsalt den person der har gjort mest for at arrangere træf de sidste par år. Havde det ikke været for ham, havde der været 2-4 træf om året i DK. Ellers må folk jo snart selv begynde at arrangere noget, hvis de/I tror det er "så let".
Tilbage til toppen
CLARK
Administrator

Indmeldt: 13. Nov 2005
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors Jul 22, 2010 11:56    Emne: Besvar, med citat

Og med Jespers indlæg som afsluttende kommentar stoppes topic her.

Clark - PTL-admin
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    Pro-Tuners Lounge Forum Indeks -> Begivenheder Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1