Skrevet: Fre Jul 16, 2010 15:35 Emne: Hmrr Cup Løb Supermoto - Supermoto mini - Scooter 29/8-2010
Kalender begivenhed:August 29, 2010
Hedelandets motorsports klub afholder en DM afdeling for supermotard og minimotard. Men Scooter SS og 11HK er også velkomne til at deltage i løjerne. Dette vil ske i form af et såkaldt cup løb.
Indmeldt: 28. Nov 2005 Indlæg: 656 Geografisk sted: Skanderborg
Skrevet: Ons Jul 21, 2010 12:04 Emne:
Halskov skrev:
Sørgeligt det kun er EN dag men hva fanden!
Jeg prøver at skaffe en scooter, så jeg game
Nu da ASW er aflyst, så napper Simon og jeg sq en tur til Roskilde.
Det kunne være fedt med et program, så snart der er nogen der har noget på det - ville være lidt ærgeligt at køre fra Skanderborg, hvis man kun får 2 x 15min eller lign.
Ellers ser banen RIGTIG fed ud og umiddelbart også god ud - det bliver et hit, hvis den kommer med i DM-regi, næste år.
Indmeldt: 28. Nov 2007 Indlæg: 1257 Geografisk sted: Humlebæk
Skrevet: Ons Jul 21, 2010 13:31 Emne:
Niox skrev:
Halskov skrev:
Sørgeligt det kun er EN dag men hva fanden!
Jeg prøver at skaffe en scooter, så jeg game
Nu da ASW er aflyst, så napper Simon og jeg sq en tur til Roskilde.
Det kunne være fedt med et program, så snart der er nogen der har noget på det - ville være lidt ærgeligt at køre fra Skanderborg, hvis man kun får 2 x 15min eller lign.
Ellers ser banen RIGTIG fed ud og umiddelbart også god ud - det bliver et hit, hvis den kommer med i DM-regi, næste år.
Jeg skal nok høre Michael senere ang. program..
Altså det jeg har fået afvide er det ligesom normale løb, bare på én dag.. og det kan jo også lade sig gøre fordi det "kun" er så få klasser (2 x scooter og x antal motard klasser)..
Skrevet: Man Aug 09, 2010 15:43 Emne:
JEG SYNES KRÆFTEDME DET ER FOR DÅRLIGT !
Folk klager gang på gang, over der ikke er nok baner og at der ikke er nok løb.
Nu der nogle der prøver at stable noget på benene så vi kan få en super sprød bane at køre DM på..
Ja, det kan godt være det er på sjælland, men hey ! tag jer sammen og få tilmeldt jer!
Indmeldt: 09. Jan 2006 Indlæg: 263 Geografisk sted: 8700 Horsens
Skrevet: Man Aug 09, 2010 16:54 Emne:
Halskov skrev:
JEG SYNES KRÆFTEDME DET ER FOR DÅRLIGT !
Folk klager gang på gang, over der ikke er nok baner og at der ikke er nok løb.
Nu der nogle der prøver at stable noget på benene så vi kan få en super sprød bane at køre DM på..
Ja, det kan godt være det er på sjælland, men hey ! tag jer sammen og få tilmeldt jer!
Vil skam rigtig gerne have været derovre, har også hørt det skulle være en super fed bane. Og det vil være lækkert med en bane ekstra i DM sammenhæng.
Men det bare lige en dum weekend for mig, ville ellers gerne have været der
Skrevet: Man Aug 09, 2010 17:25 Emne:
Bonny!
Det os fint nok du
Men folk der siger de kommer og stadig ikke har meldt sig til er tamt !
for tag jer sammen forhelved..
Det er at pisse arrangørene langt op af ryggen..
Og så er det jo KUN! en søndag.
Indmeldt: 28. Nov 2005 Indlæg: 656 Geografisk sted: Skanderborg
Skrevet: Tirs Aug 10, 2010 6:43 Emne:
Sputte skrev:
Jeg står over
Jeg er stadig ikke sikker på om jeg kommer eller ej. Skal 70% sikkert flytte den weekend, så jeg kan ikke love noget som helst endnu - håber snart jeg ved noget.
AMK skal nu ikke have hele skylden. Godt nok har jeg intet hørt fra dem siden jeg overførte for et fuldt år, men omvendt havde jeg heller ikke selv fattet man skulle have licens for at køre med.
Håber der kommer nok til at stable noget på benene derovre.
Indmeldt: 25. Apr 2006 Indlæg: 2396 Geografisk sted: Ribe, ca. 30 km fra Esbjerg.
Skrevet: Tors Aug 12, 2010 8:05 Emne:
Jeg tror ikke jeg står alene, når jeg siger at uanset om der kommer mange eller ej, vil jeg brokke mig / blive sur/skuffet, hvis banen ikke bliver taget i brug! For vi kan da vel forhåbentligt være enige om at der ingen udfordring er i at køre på tre forskellige baner. Det er da for tyndt?
Derfor håber jeg, som mange andre, at folk vil støtte op om det her, da det er en rigtig god chance for at få indlemmet en bane i den, i forvejen, "kedelige" DM-serie.