Tror man får det tilbage derovre ?! For du kan jo ikke tilmelde dig 2 klasser på samme login. Så det er nødvendigt med 2 brugere.
Det har de heller ikke fixet
Indmeldt: 28. Nov 2007 Indlæg: 1257 Geografisk sted: Humlebæk
Skrevet: Tirs Apr 20, 2010 20:41 Emne:
Man vælger ikke selv hvor man er født, desværre
Men 2 broer 2 gange om året, svare jo ikke til 12-13 broer hele sidste år til diverse træf og løb, i jydeland.
Claus det er ikke noget hetz, spørger nu bare
Men 2 broer 2 gange om året, svare jo ikke til 12-13 broer hele sidste år til diverse træf og løb, i jydeland.
Vi vælger jo ikke hvor folk vælger at lave træf og løb...
Der må da absolut være en røvfuld KTA'er på sjælland også der kan lejes til rimelige penge en dag eller weekend, men der er nok ikke så mange sjællændere der der driftige og pengegriske nok til at gide arrangere noget som os jyder.
Skrevet: Tirs Apr 20, 2010 21:06 Emne:
LaLLe skrev:
Halskov skrev:
Der må da absolut være en røvfuld KTA'er på sjælland også der kan lejes til rimelige penge en dag eller weekend, men der er nok ikke så mange sjællændere der der driftige og pengegriske nok til at gide arrangere noget som os jyder.
Hm, LaLLe husker du træf Sjælland?, der var ikke skide mange jyder.. Næ nej det var for dyrt osv osv.
Sjællændere har åbentbart et andet forhold til penge, vi smider med glæde penge(ud af vinduet) for at hygge os til træf og løb, ret mig hvis du er sjællænder og mener noget andet
Hm, LaLLe husker du træf Sjælland?, der var ikke skide mange jyder.. Næ nej det var for dyrt osv osv.
Sjællændere har åbentbart et andet forhold til penge, vi smider med glæde penge(ud af vinduet) for at hygge os til træf og løb, ret mig hvis du er sjællænder og mener noget andet
Husker faktisk ikke træf sjælland aner ikke engang hvor det blev afholdt ud over at det self var på sjælland.
Men mit bud er at det har lagt skidt placeret, der har ikke været noget at byde på i forhold til andre træf eller vejret var dårligt. Men som sagt husker jeg det slet ikke og så er det svært at sige noget.
Skrevet: Ons Apr 21, 2010 7:57 Emne:
LaLLe skrev:
Halskov skrev:
LaLLe skrev:
Halskov skrev:
Husker faktisk ikke træf sjælland aner ikke engang hvor det blev afholdt ud over at det self var på sjælland.
Men mit bud er at det har lagt skidt placeret, der har ikke været noget at byde på i forhold til andre træf eller vejret var dårligt. Men som sagt husker jeg det slet ikke og så er det svært at sige noget.
Det kan sammenlignes med træf 7000, og lå i Kastrup
Hvad fanden skete der lige med tilmeldingsgebyret !
2 klasser inklusive træning om fredagen = 2.200 kr
Plus 2 gange bro ikke at forglemme
Godt forsøg på at få folk til at blive væk, men virkeligheden er lidt en anden, jeg har her under kort udredet for dine tilmeldings udgifter.
2 klasser giver 2X 400= 800kr samt 2X 200=400kr samt 1 gange trænning af 200 kr samlet pris 1400kr (vi plejer ikke at betale extra for træning i 2 klasser)
Hvis man er i tvivl så står det i tilægsreglerne.
Det med de 2 logind, det giver lidt sig selv da der er tale om 2 forskellige profiler med samme køre med med 2 forskellige cykler, så det er rimeligt logisk.
Ps: vi ses der over, kom og få en pils vi er altid med på den vildeste.
Netop hjemkommet fra en fed weekend for ca. en ½ time siden. Havde nogle fede dueller med bl.a. Halskov, Onkel Morfar, Steiner og Vicki mv.
Scooteren blev på feltet målt til at ha 5,8 hk. Damn jeg blev skuffet, da jeg så det. Gearingen var blevet lavere siden træf 7000, så den gik med lidt for mange omdr (ca. 9300 omdr.) Tungere ruller kom i, og den var knap så langsom igen. Men stort set alle trak fra en på langsiderne, så jeg måtte holde tungen lige i munden ved svingene, bremse senere, holde hastigheden og linien ud igen. Så det resulterede i en 9. og 10. plads ud af 14. Lå 13-er et godt stykke op til nr. 12 i løb to, men det lykkedes mig alligevel at få hentet tre inden mål. Skar samtidig et godt stykke af min bedste tid fra første løb.
Men Purejet motoren har ikke de samme kræfter, som en med karburator, og får det nok heller ikke. Så den blir sat til side til fordel for et andet køretøj til næste løb. Dét kender man da! Men økonomisk, dét er den. Brugte kun godt tre liter benzin på hele weekenden.
Igen tak for en sjov og hyggelig weekend trods alt.
Sidst rettet af Lehmann Tirs Maj 04, 2010 18:04, rettet 1 gang