Pro-Tuners Lounge Forum Indeks

FAQFAQ PTL merchandisePTL shop SøgSøg Tilmeldte brugereTilmeldte brugere GrupperGrupper KalenderKalender TilmeldTilmeld ProfilProfil Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder LoginLogin
Guider Anmeldelser Artikler Beregnere Vis indlæg siden sidste besøg

Kobling - Polini Speed Clutch 3G 107mm

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Pro-Tuners Lounge Forum Indeks -> Test/Erfaringer
Forfatter Besked
Christian H
Rookie

Indmeldt: 06. Okt 2009
Geografisk sted: Frederikshavn

IndlægSkrevet: Tors Mar 04, 2010 16:03    Emne: Kobling - Polini Speed Clutch 3G 107mm Besvar, med citat

Jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med denne kobling. Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt, men det vil selvfølgelig være træls hvis jeg får brugt 500kr på en gang skrammel. Jeg linker lige til et billede af koblingen.

På forhånd tak Smile

Tilbage til toppen
ZootScoot - læder dragte alle har råd til
Velo
PTL Admin

Indmeldt: 25. Okt 2005
Geografisk sted: Risskov - Aarhus

IndlægSkrevet: Tors Mar 04, 2010 16:44    Emne: Besvar, med citat

Attermann har anskaffet sig en.

Hvis den er som Polini koblinger er flest. Så bider den godt.
Og de nye justeringsmuligheder hvor man kan justere den uden at tage den af remskiven ser jeg kun som en fordel.

Jeg har ikke prøvet denne. Men jeg har været vildt begejstret for den gamle Polini 3G kobling så ingen tvivl om at jeg skal have den her i min næste motor.
Tilbage til toppen
Christian H
Rookie

Indmeldt: 06. Okt 2009
Geografisk sted: Frederikshavn

IndlægSkrevet: Tors Mar 04, 2010 16:48    Emne: Besvar, med citat

Velo skrev:
Attermann har anskaffet sig en.

Hvis den er som Polini koblinger er flest. Så bider den godt.
Og de nye justeringsmuligheder hvor man kan justere den uden at tage den af remskiven ser jeg kun som en fordel.

Jeg har ikke prøvet denne. Men jeg har været vildt begejstret for den gamle Polini 3G kobling så ingen tvivl om at jeg skal have den her i min næste motor.

Det lyder godt, jeg har nemlig heller ikke prøvet den gamle model, men hvis den er god så kan jeg ikke forestille mig at den nye er ringere Razz

Det må blive den jeg skal prøve Razz
Tilbage til toppen
LP Customs
Comin' straight outta SG!

Indmeldt: 19. Nov 2009
Geografisk sted: Sønderbronx

IndlægSkrevet: Man Apr 19, 2010 6:41    Emne: Besvar, med citat

Nu har jeg kørt med koblingen til fredericia, og må sige at jeg ikke nødvendigvis er overrasket (det er jo polini) men ihvertfal positiv stillet i forhold til den kobling der, den har mega godt bid samtidigt kan fjedrende spændes latterligt langt ud, så vil mene at den er bedre end delta clutch, da den kan spænde fjedrende længere ud, samtidigt med at den har bedre bid og er nemmere at indstille on the go.
Tilbage til toppen
Attermann
PTL addict

Indmeldt: 14. Okt 2006
Geografisk sted: skanderborg, østjylland

IndlægSkrevet: Man Apr 19, 2010 11:17    Emne: Besvar, med citat

Jeg har selv prøvet at køre meget kort med den til fredericia, og jeg synes bestemt den har et rigtig godt bid i koblings klokken, den kan ihvertfald bide godt nok fast til at min runner vil lette når den kobler til.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Pro-Tuners Lounge Forum Indeks -> Test/Erfaringer Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1