Så er der kommet endnu et træf på Kalenderen til 2010 Sæsonen.
Skjern Scooter Weekend er tilbage igen.
Det vil blive afholdt på Skjern Køreteknisk anlæg, den 12-13.Juni 2010.
Der vil som altid være mulighed for at komme ind om fredagen (d.11juni).
Vi vil lave en masse nyt som ikke har været at finde til andre træf i Dk, og som helt sikkert, vil blive til sjov for os alle, men skal nok blive afsløret når det efterhånden falder på plads.
Vi har også skærpet sikkerheden, da vi havde nogle lidt voldsomme episoder sidste sæson til Skjern Scooter Weekend 2 09, (Bare spørg TMR Lasse om hvordan man flækker beton pæle ) De vil blive spærret af med nogle halmpaller eller anden form for sikkerhed.
Vi vender tilbage med en masse andet update efterhånden som brikkerne falder på plads.
Ja det er rigtig, vi har lige modtaget meddelsen fra Hopper, om af der ikke vil blive Arrengeret Skjern Scooter Weekend på Skjern KTA igen, da ejerne af banen har meldt fra .
Vi er desværre bange for at det har skyldes alt det gummi der blev kørt i banen sidste år, til det sidste træf, hvor hopper måtte betale en store sum penge pga af alle de sorte streger der blev laver rundt om banen og de huller der blev lavet i asfalten i pittet, pga af burner uden underlag.
Det var desværre nogle meget trist nyheder vi fik ind af døren, men hopper LOVER han kommer med et andet træf et andet sted, nu hvor skjern kta ikke vil have os der mere, så vi glæder os meget til at se hvor vi så skal race næste gang.
Så Skjern Scooter Weekend er af Kalenderen for i år.
Sidst rettet af Mads K Ons Jan 27, 2010 14:11, rettet i alt 3 gange
Er der mulighed for stunt?
Synes godt snart der måtte komme et træf med en god stuntplads, hvor man kan lave en gang show-off!
Rigtig godt forslag Priergaard, kom endelig med flere af den slags.
Jeg vender den lige med hopper og lukker op for forslaget, så venter jeg lige tilbage med et svar.
Indmeldt: 05. Jun 2007 Indlæg: 505 Geografisk sted: Djævleøen
Skrevet: Fre Dec 04, 2009 16:46 Emne:
KEBAB!!!!!!!!!!!!
Er godt nok træt af kedelige hotdogs, frossent brød der bliver mærkeligt når det er varmet op, og en pølse der har ligget på grillen og varmet i 4 timer.
Andet end franske tak, så ved I hvor jeg står nemlig
Er godt nok træt af kedelige hotdogs, frossent brød der bliver mærkeligt når det er varmet op, og en pølse der har ligget på grillen og varmet i 4 timer.
Enig, det var sku fedt i tyskland.
Andet mad end pølser, bare se hvor mange der bestilte Pizza...
Skrevet: Fre Dec 04, 2009 17:40 Emne:
Velo skrev:
Kneis Jr. skrev:
KEBAB!!!!!!!!!!!!
Ja præcis, trælse døde pizzaslice, ikke engang en hund ville æde det, men hov hvad er det? En hemmelig ingridiens? Næh somend bare smeltet ost, oooooog VUPTI! kondomer i en seksualundervisning.
Indmeldt: 25. Apr 2006 Indlæg: 2396 Geografisk sted: Ribe, ca. 30 km fra Esbjerg.
Skrevet: Lør Dec 05, 2009 1:24 Emne:
Mads K skrev:
Priergaard skrev:
Synes godt snart der måtte komme et træf med en god stuntplads, hvor man kan lave en gang show-off!
Jeg vender den lige med hopper og lukker op for forslaget, så venter jeg lige tilbage med et svar.
Evt. for at teste om folk er game på stunt, og der er nogle kompetente scooter-stuntere i dk.
Med henblik på et nyt træf - Stunt-Wars!
Skrevet: Lør Dec 05, 2009 12:09 Emne:
Priergaard skrev:
Mads K skrev:
Priergaard skrev:
Evt. for at teste om folk er game på stunt, og der er nogle kompetente scooter-stuntere i dk.
Jeg stemmer for, kunne godt være man skulle skaffe sig noget med en sports opsætning igen
Ja præcis, trælse døde pizzaslice, ikke engang en hund ville æde det, men hov hvad er det? En hemmelig ingridiens? Næh somend bare smeltet ost, oooooog VUPTI! kondomer i en seksualundervisning.
Haha skæve Københavner
Men er helt enig, jeg kan ikke mindes hvornår jeg har spist en hotdog til et træf, for gider det bare heller ikke sådan en fransk.
Indmeldt: 07. Sep 2008 Indlæg: 73 Geografisk sted: Vestjylland - Langt ude på landet
Skrevet: Ons Dec 09, 2009 9:31 Emne:
Priergaard skrev:
Mads K skrev:
Priergaard skrev:
Nej det er kun til ASW at Lotte stripper :-p
Jeg er også frisk på lidt fungames.
Og nu når der ikke er så strenge krav til banen.
Roling burnout dragrace?? 15 meter drag hvor man skal køre roling hele vejen? Eller er det bare mig der er primitiv her? Man kunne give point for streg tykkelse og røgudvikling hvis det var.
Indmeldt: 28. Nov 2007 Indlæg: 1257 Geografisk sted: Humlebæk
Skrevet: Ons Dec 09, 2009 14:26 Emne:
Velo skrev:
Roling burnout dragrace?? 15 meter drag hvor man skal køre roling hele vejen? Eller er det bare mig der er primitiv her? Man kunne give point for streg tykkelse og røgudvikling hvis det var.
Så vidt jeg kan huske, var han ikke klar over dem der lavede koger på banen, og stod til Kneis og mig og snakkede om han selv skulle érstatte ALT der var blevet lavet på banen osv
Så vidt jeg kan huske, var han ikke klar over dem der lavede koger på banen, og stod til Kneis og mig og snakkede om han selv skulle érstatte ALT der var blevet lavet på banen osv
Hmm, skip ideen så. Jeg havde ellers spurgt inden om man måtte. Hvorfor at den så fik hele armen.
Var det ikke da Kneis lavede burner med Lillemands Aerox (på asfalten) at han sagde det til jer. Der sagde han det i hvert fald også.
For så er det jo forståeligt nok eftersom der jo kom hul i jorden. Tror ikke han mente ude på selve banen. Altså så længe asfalten ikke går i stykker af det.
Jaa, Hopper måtte betale et beløb ekstra for alt det gummi der var blevet tværet i asfalten til træffet og for at få reperaret de steder der var blevet lavet stille stående burner i asfalten, så desværre Velo, men syntes da at idén var genial!
Jeg har både lidt godt og dårligt nyt.
StuntWars - Stunt Område
Desværre kan der ikke blive plads til et stunt område, da der ikke er osseaner (stavefejl) af plads, den eneste mulighed der kan være for det, er at endten skal banen lukkes ned for at kunne lave det, eller også skal der ikke kommer så mange igen, så der kan laves et lukket areal inde i pitten, så intet er sikkert på det område, det kan man næsten kun svære på, på dagen om der er plads til det.
Andet end Hotdog
Der kommer andet på menuen end Hotdog, bla burger boller og Sandwich, med alt muligt lækkert i, bla Bøf og Ribensteg men det er stadig "under construction" om hvad der skal være på menuen, men om der kommer Kebab, er stadig uvidst.
Fun Games
Arbejder vi også i, lige nu, jeg har blandt andet selv kommet med et par forslag til ham, bla Slowrace som Velo også nævner, men det er stadig på tegne brættet, så vi må se hvad der bliver støbt sammen.
Altså det med stunt kunne evt arangeres når banen er blevet lukket. Så skulle hver maskine der vil stunte bare vurderes i om den larmer for meget (fx sådan en llle 90cc stunter som Lotte´s siger jo næsten intet) Og så kunne folk ellers stunte løs i 1-2 timer efter lukning af banen eller ind til det bliver mørkt.
Man kunne også lave det der slow ride fun game efter lukning af banen ved at stille en lille bane op på langsiden og så kunne i evt stille en af de små 90ccm pit bikes´s (igen en som Lottes) til rådighed. Man kunne evt betale Lotte for at låne den. Så skulle alle dem der kørte bare betale 10kr. Eller noget.
Dette er mine bud på at begge forslag evt. kunne lade sig gøre.
Skrevet: Ons Dec 09, 2009 22:43 Emne:
melody knægten skrev:
Altså det med stunt kunne evt arangeres når banen er blevet lukket. Så skulle hver maskine der vil stunte bare vurderes i om den larmer for meget (fx sådan en llle 90cc stunter som Lotte´s siger jo næsten intet) Og så kunne folk ellers stunte løs i 1-2 timer efter lukning af banen eller ind til det bliver mørkt.
Man kunne også lave det der slow ride fun game efter lukning af banen ved at stille en lille bane op på langsiden og så kunne i evt stille en af de små 90ccm pit bikes´s (igen en som Lottes) til rådighed. Man kunne evt betale Lotte for at låne den. Så skulle alle dem der kørte bare betale 10kr. Eller noget.
Stuntning, kunne være fed som noget aftenarrangement, men ved ikke lige hvordan støjkrav og belysning er?
Ang. slowrace, så er det sgu for omfattende at man skal låne maskiner, kører på din egen!
Skrevet: Tors Dec 10, 2009 0:27 Emne:
melody knægten skrev:
Halskov skrev:
Velo skrev:
Var det ikke da Kneis lavede burner med Lillemands Aerox (på asfalten) at han sagde det til jer. Der sagde han det i hvert fald også.
For så er det jo forståeligt nok eftersom der jo kom hul i jorden. Tror ikke han mente ude på selve banen. Altså så længe asfalten ikke går i stykker af det.
Indmeldt: 07. Sep 2008 Indlæg: 73 Geografisk sted: Vestjylland - Langt ude på landet
Skrevet: Tors Dec 10, 2009 8:10 Emne:
melody knægten skrev:
Super feed ide, at stunte når banen er lukket og intil det blev mørkt, eller bare en to timer ca xD det kunne være rigtig dejligt at have et sted at lege Prier kunne lave noget spyko-stunt-show, så må jeg lege klovnen intil jeg bliver rigtig god Men det med at låne/leje den ud ved jeg ikke, kan man self godt, ellers tager jeg sikkert nogle bikes/Kayo'er med, som er lidt bedre kvali, men som evt. kunne lejes ud eller købes fra ny for 3200,- Det billigt legetøj! Jeg synes helt klart det er noget der skal arrangeres, og nu når de næsten ikke siger noget, tror jeg heller ikke folk vil have noget imod lidt "show" (Y)
Skrevet: Tors Dec 10, 2009 8:14 Emne:
Velo skrev:
Ha ha Velo.. Jeg strippede ikke, sad bare for mig selv stille og roligt og spiste lidt flødeskum haha
Stuntning, kunne være fed som noget aftenarrangement, men ved ikke lige hvordan støjkrav og belysning er?
Ang. slowrace, så er det sgu for omfattende at man skal låne maskiner, kører på din egen!
Om sommeren plejer solen som regelt at stå længe oppe. (ællers kan man da bare fyre nogle stander lamper op). Og ja arrangørende må jo så finde et max støj nivaue.
Indmeldt: 19. Nov 2009 Indlæg: 161 Geografisk sted: Sønderbronx
Skrevet: Tors Dec 10, 2009 17:06 Emne:
Bare banen ikke bliver lukket til fordel for det stunt halløjsa der. Det er fint at dem der gidder det ligger og roder "efter lukketid" men vi andre der kommer for at køre stærkt så da helt at dette også kunne lade sig gøre, og helst i så lang tid som muligt.
Kunne det evt undersøges om der kunne fremskaffes et mere proff sprint anlæg? Eller i det mindste et som kunne fange tyvstarter elektronisk?
Skrevet: Tors Dec 10, 2009 18:04 Emne:
melody knægten skrev:
Halskov: ?
Jeg skrev som jeg skrev, og ikke noget med hvornår han sagde det og så videre !
Han skulle erstatte alt, ikke noget du behøver at stille spørgsmål til hvornår og hvorfor..
Hvis der er mere skriver du bare i PB istedet for at fylde topic her op !
Selvfølgelig vil det optimale være at lave et stunt show efter selve køre/race tiden er ovre, for ikke at skulle afbryde det køre tiden for stunt, så det ville helt klart være det bedste.
Hvad angår Slowrace, så vil det være noget i stil med en lige stregning på ca 6-10m måske mere, hvor den som kan holde sig kørende eller rettere trillende i længst tid uden at berøre jorden med andet end dækkene fra maskinen vil vinde, man kan mere i princippet kalde det for Slow Sprint, men vi arbejder stadig på det, og det vil blive på ens egen maskine man kæmper på, eller vis du kan låne en af en ven eller kamerat.